завдання клубу

   Запитання 
1. Що таке правила?
2. Які види правил існують у суспільстві?
3. Які правила поведінки існують на уроці?
4. Дайте визначення поняттям «право», «дієздатність», «правоздатність».
5. Порівняйте «дієздатність» і «правоздатність».
6. Порівняйте фізичних та юридичних осіб.
7. Наведіть приклади правовідносин.
8. Висловіть свою думку щодо доцільності поступового зростання дієздатності учасників правовідносин.
9. Дай визначення поняттям «закон», «підзаконний нормативно- правовий акт», «Конституція України», «Верховна рада України», «законодавча ініціатива», «законодавчий процес»
10. Розташуй запропоновані нормативні акти у порядку їх юридичної сили від найменшого до найбільшого : Закон України, указ Президента України, розпорядження Запорізького міського голови, Конституція України, наказ Міністерства освіти і науки України, рішення Ленінської районної адміністрації м.Запоріжжя.
11.Що таке правопорушення, правопорушник?
12. Які ознаки свідчать , що дія є правопорушенням.
13. Запропонуйте заходи, що зменшать кількість правопорушень.
14. Висловіть свою думку : чи є скоєння правопорушення небезпечним для суспільства та для правопорушника?
15.Дайте визначення поняттям «правомірна поведінка», «злочин», «правопорушник», «проступок».
16. Що таке юридична відповідальність?
17. Яку мету переслідує притягнення особи до відповідальності за скоєння правопорушення?
18. Які види юридичної відповіальності вам відомі?
19.Назвіть конституційні принципи юридичної відповідальності.
20. Поясніть принцип «закон не має
зворотної сили».
21. Порівняйте «неосудність», «необхідну оборону», «крайню необхідність».
22.На які гілки  влади поділяється державна влада в Україні?
23.Коли була прийнята Конституція України?
24.Чому Організація Об’єднаних Націй була створена в 1945 р. , а  Загальна декларація  прав людини прийнята після ІІ світової війни.
25.Назвіть  Основні міжнародні документи про права людини.
26. Хто та в яких випадках стає громадянином України?
27. Чи можлива втрата українського громадянства?
28. Що означають поняття:
-демократія,
-громадянство,
-референдум,
-самоврядування,
-апатрид,
-біпатрид.
29. Що таке власність?
30. Які ви знаєте форми власності?
31. Чи мають діти права на власність?
32. Що таке цивільний договір?
33.У яких випадках можливе притягнення до цивільно-правової відповідальності?
34. Які особисті немайнові права ви знаєте?
35.Що таке спадщина?
36.Хто може бути спадкоємцем?
37. Що таке заповіт ?
38.Протягом якого періоду спадкоємці  мають вирішии питання про прийняття спадщини?
39. Що таке обов’язкова частка спадщини?  Хто на неї має право?
40.До яких державних і громадських організацій ви можете звернутись в разі порушення прав споживача?
41.Які правові акти нашої держави регулюють захист сім’ї?
42. Що є першкодою для укладення шлюбу?
43. Як укладається шлюб? Який може бути шлюбний вік?
44. Чи доцільно укладати шлюбний договір?
45. Доведіть що права і обов’язки батьків і дітей мають взаємний характер.
46. У яких випадках установлюються аліменти на утримання дітей?
47. Які шляхи захисту порав дітей ви знаєте?
48. У якому віці дитина самостійно може звернутися до суду за захистом своїх прав?
49. Що таке усиновлення, опіка, патронат?
50. Що таке трудовий договір? Хтойого укладає?
51.У яких випадках працівник може бути звільнений за ініціативою роботодавця?
52. Пільги та переваги праці неповнолітніх.З якоговіку настає відповідальність за адміністративні правопорушення?
53. Які види адміністративних покарань ви знаєте?
54. Відповідальність за адміністративні правопорушення та особливість адміністративних покарань неповнолітніх.
55.Що таке злочин?
56. З якого віку настає кримінальна відповідальність?
57. Які форми вини в злочині передбачені Кримінальним кодексом України?
58. Що таке співучасть у злочині?
59.Дай визначення поняттям: об’єкт злочину, співучасник, підмовник, організатор, виконавец.

60.Форми вини: умисел, необережність, злочинна недбалість, злочинна самовпевненість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий