Творчі завдання

Творчі завдання
Теми рефератів
*    «Парламентаризм» та «парламентська реформа державного правління»: теоретичний аспект співвідношення.

*    Система права та система законодавства: проблема співвідношення.


*    Добросусідство: проблеми застосування. 

*    Гендерна рівність в Україні: конституційно-правові проблеми забезпечення.

*    Депутатський мандат: проблеми його регулювання в законодавствіУкраїни.


*    Право Президента України на здійснення помилування: невід'ємне право глави держави чи невиправдане втручання в сферу компетенції судової влади.

*    Спадковий договір: проблеми застосування.


*    Правовий нігілізм як явище правової дійсності: сутність та шляхи подолання.

*    Безпека дорожнього руху як запорука громадського порядку: проблеми та перспективи.


*    Запровадження податку на нерухомість: проблеми юридичного обґрунтування.

*    Проблеми розмежування договорів на користь третіх осіб та договорів на виконання третім особам.
*    Досудове розслідування: до постановки проблеми щодо уточнення правил його сприяння захисту.

*    Схеми давньоруської держави: дорадчий орган Великого Київського Князя чи консультативний орган незалежних київських князівств?


*    Розробка нормативно-правових актів: проблеми застосування юридичної техніки.

*    Форма держави та державна влада: взаємовплив і взаємозумовленість категорій.


*    Звичаї та традиції в сімейному праві: проблеми інкорпорації.

*    Перспекимви розвитку держави і  права у  ХХІ столітті.

Теми для творів-роздумів (есе)

Ø Прокоментуйте вислів "Людське  право ламає державне право".

Ø Розкрийте питання "Люди для  закону,  чи закони для  людей?".


Ø Висловіть  свою точку зорустосовновисловлювання:"Сутність  закону - любов до людини" (В.Шекспір).

Ø Висловіть  свою точку зору стосовно висловлювання:"Демократія - найгірша форма правління, якщо не брати до  уваги всіх інших" (В.Черчіль).


Ø Обгрунтуйте відповідь  на питання: "Чи може нація повноцінно розвиватися без  власної держави і системи права?"

Ø Французький мислитель Ж. де Местр казав: "Кожен народ має такий уряд на  який він заслуговує" Як  ви розумієте цей вислів?

Ø Як  ви розумієте вислів"договір дорожчий  за  гроші"?


Ø Чи можливо побороти злочинність, застосовуючи жорстокі покарання?

Ø Як  ви розумієте вислів "закон не має зворотньої сили"?

Творчі завдання

v Підготуйте повідомлення про  історію створення  й  основні  ідеї з  пам"яток права  України.

v Як ви вже переконалися, єдиного погляду  на виникнення держави і  права в  юридичній науці не  існує. Проаналізуйте вивчені теорії походження держави і  права,  висунувши аргументи "за"  і  "проти". А що ви думаєте про  виникнення держави? Запропонуйте власну теорію її походження.


v Проаналізуйте,  які чинники впливали на  розвиток української держави.

v Охарактеризуйте теорію конвергенції. Чи є вона актуальною сьогодні?


v Уявіть собі, що конституція України визначає не права і  обов"язки громадян, а лише  права. Спрогнозуйте можливі наслідки такої ситуації. Зробіть исновки стосовно доцільності існування конституційного принципу єдності прав  і  обов"язків громадян України.

v Доведіть, що конституційний  статус громадянУкраїни відповідає міжнародним правовим стандартам.


v З"ясуйте позитивні  і  негативні сторони різних виборчих систем.

v У чому позитивні і  негативні якості референдумів? Підтвердіть свої міркування фактами з  досвіду проведення референдумів вУ країні.

v Порівняйте  статус  депутатів місцевих  рад і  народних депутатів України. Що в  них  спільного і  чим вони відрізняються?





Комментариев нет:

Отправить комментарий