Творчі завдання
Теми
рефератів
«Парламентаризм» та «парламентська реформа державного правління»:
теоретичний аспект співвідношення.
Система права та система законодавства: проблема співвідношення.
Добросусідство: проблеми застосування.
Гендерна рівність в Україні:
конституційно-правові проблеми забезпечення.
Депутатський мандат: проблеми його регулювання в
законодавствіУкраїни.
Право Президента України на здійснення помилування: невід'ємне право
глави держави чи невиправдане втручання в сферу компетенції судової влади.
Спадковий договір: проблеми застосування.
Правовий нігілізм як явище правової дійсності: сутність та шляхи
подолання.
Безпека дорожнього руху як запорука громадського порядку: проблеми та
перспективи.
Запровадження податку на нерухомість:
проблеми юридичного обґрунтування.
Проблеми розмежування договорів на користь третіх осіб та договорів на
виконання третім особам.
Досудове розслідування: до постановки проблеми щодо уточнення правил
його сприяння захисту.
Схеми давньоруської держави: дорадчий орган Великого Київського Князя
чи консультативний орган незалежних київських князівств?
Розробка нормативно-правових актів:
проблеми застосування юридичної техніки.
Форма держави та державна влада: взаємовплив і взаємозумовленість категорій.
Звичаї та традиції в сімейному праві: проблеми інкорпорації.
Перспекимви розвитку держави і
права у ХХІ столітті.
Теми
для творів-роздумів (есе)
Ø Прокоментуйте вислів "Людське
право ламає державне право".
Ø Розкрийте питання "Люди для
закону, чи закони для людей?".
Ø Висловіть свою точку
зорустосовновисловлювання:"Сутність
закону - любов до людини" (В.Шекспір).
Ø Висловіть свою точку
зору стосовно висловлювання:"Демократія - найгірша форма правління, якщо не
брати до уваги всіх інших"
(В.Черчіль).
Ø Обгрунтуйте відповідь на
питання: "Чи може нація повноцінно розвиватися без власної держави і системи права?"
Ø Французький мислитель Ж. де Местр казав: "Кожен народ має такий
уряд на який він заслуговує" Як ви розумієте цей вислів?
Ø Як
ви розумієте вислів"договір дорожчий
за гроші"?
Ø Чи можливо побороти злочинність, застосовуючи жорстокі покарання?
Ø Як ви розумієте вислів
"закон не має зворотньої сили"?
Творчі завдання
v Підготуйте повідомлення про
історію створення й основні ідеї з
пам"яток права України.
v Як ви вже переконалися, єдиного погляду на виникнення держави і права в
юридичній науці не
існує. Проаналізуйте вивчені теорії походження держави і права,
висунувши аргументи "за"
і "проти". А що ви думаєте
про виникнення держави?
Запропонуйте власну теорію її походження.
v Проаналізуйте,
які чинники впливали на
розвиток української держави.
v Охарактеризуйте теорію конвергенції. Чи є вона актуальною сьогодні?
v Уявіть собі, що конституція України визначає не права і обов"язки громадян, а лише права. Спрогнозуйте можливі наслідки такої ситуації.
Зробіть исновки стосовно доцільності існування конституційного принципу єдності
прав і
обов"язків громадян України.
v Доведіть, що конституційний
статус громадянУкраїни відповідає міжнародним правовим стандартам.
v З"ясуйте позитивні
і негативні сторони різних виборчих
систем.
v У чому позитивні і
негативні якості референдумів? Підтвердіть свої міркування фактами з досвіду проведення референдумів вУ країні.
v Порівняйте статус депутатів місцевих рад і
народних депутатів України. Що в
них спільного і чим вони відрізняються?
Комментариев нет:
Отправить комментарий